07.08.2017

pudełeczko {tort dla Wiktora}

dziś małe pudełeczko - dodam, że to opakowanie po kremie ;) które początkowo zdobiło
jeden z tortów na moim weselu (zdjęcia niestety brak - szkoda) - tort zjedzony ... dekoracja została
wykorzystałam ją więc ponownie do tego projektu - bardzo mi przypadły do gustu te pudełeczka
kiedyś wykonałam podobne, z tym że tam użyłam samochodzik z Manuny ---> klik ...




jest jak u mnie mediowo z mnóstwem kwiatów, koralików, mikrokulek ...
całość obficie posypana salą i pochlapana farbami akwarelowymi oraz białą temperą



 poniżej kilka fotek samej dekoracji, którą stanęła na torcie :)




 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

---

projekt Niezapominajka - wszystkie tematy ---> klik 
 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Lubię takie połączenie kolorów. Turkus kojarzy mi się z latem, szumem morskich fal, gorącym piaskiem i plażą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie skojarzenie .... za kilka dni ruszam nad morze więc z pewnością znajdę tam mnóstwo "turkusowych" inspiracji i nie tylko mam nadzieję ...

      Usuń
  2. Kinga tylko podziwiać jest super

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)