16.09.2017

21/22/23/2017 {misiaczki}

kiedy za oknem pada deszcz biorę do ręki kolorowe papiery 
i czaruję z nich pełne optymizmu karteczki dla dzieci
do ich wykonania użyłam papierów z kolekcji Summertime
motyw kropek idealnie uzupełnił kolorowe grafiki z misiami, 
które dodatkowo podmalowałam kredkami akwarelowymi ...




karteczki są bardzo proste w swojej formie
na kolorowe bazy nakleiłem dwie warstwy papieru
 górną pokryłam gesso za pomocą maski stencil koła
dodałam "misie", wycięte z papieru listki, kwiatki, półperełki
i moje ulubione tekturowe napisy w chmurkach z Rapakivi





 wyszło kolorowo i wyjątkowo jak na mnie "płasko" ;)


inspiracja projektantki - Art Brawurka ---> klik ...
 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)